Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Lena - 5 oktober 2008 20:19

Min syster har en frågelåda så nu vill även jag ha en. Här är alla nära och kära och annat pack välkommna att ställa frågor. Då jag även spår en del kan ett och annat svar fås via tarokorten om ngn är sugen på det. Hoppas frågor och annat haglar in.

Av Lena - 5 oktober 2008 20:03

Till min stora lycka har hela fyra personer röstat i min omröstning.


En person tycker att det är mkt synd om mig ja mer synd om mig än alla som drabats av hiv och aids. Undrar hur korkad den människan är. Det är inte ett dugg synd om mig. Jag bor i Sverige och är gift med Per. Jag har fått en gratis operation av ett trevligt gäng. Undrar hur vissa tänker??? En person tycker samma sak men att då det gäller kvinnor som blir misshandlade av sina män skulle detta vara en baggatell. Vill väldigt gärna att du ger dig till känna så jag kan slå dig gul och blå. Sen får vi se hur synd du tycker om mig, idiot. Två personer har uttryckligen förstått att jag helt saknar vänner och är en komplett idiot. Tack ni två kära läsare. Äntligen någon som vågar stå upp på barikaderna.


Undrar fortfarande vem som läser min blogg??? Ingen har gett sig till känna än.

Presentation


Mina Jakthundar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards