Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Gallan

Av Lena - 16 september 2008 20:40

Nu har jag fått tid för operation. Detta är tydligen alvarliga saker. Först skall jag in på ett inskrivningsbesök. Då skall de ta prover och jag skall få tala med läkaren. Vilket slöseri med tid. Ge mig ett A4 med text, jag är läskunnig. Sen skall jag läggas in och opereras och sen får jag ligga natt och observeras. Ja observation har jag ju varit med om innan och fasta och provtagning. Vilket slöseri med resurser. Det hade väll bara varit och ta proven och sen skicka hem mig och sen ringa på telefon. Jo jag är bitter.... Jag hade verkligen önskat de hade tagit den jä--a gallan akut. Hoppas jag får stenarna. Hade tänkt ge en sten till min dotter. Jag skall säga så här: "Jag ville ge dig en bit av mitt hjärta men här får du en bit av min galla." För de som inte förstod är det en kärleksförklaring. Min man tyckte bara det var äckligt och han ville minsann inte ha någon av mina gallstenar. Skillsmässan hänger i luften.... Hoppas Tula har större förståelse för symboliken. Men hon är inte som Per en träbock.

 
 
teddy

teddy

16 september 2008 20:48

Ohhh hoppas allt går bra för dig.
Krya på dig nu riktigt ordentligt.

http://www.caitlin.blogg.se

 
Ingen bild

Maglin

16 september 2008 22:47

Du å Per kan ju byta stenar med varandra...

 
Ingen bild

Annika

17 september 2008 13:19

Hoppas allt går bra för dig Lena, när ska du in?

 
Ingen bild

Tula

17 september 2008 15:01

Joo jag förstår symboliken :D hade du haft en hjärtoperation så hade jag bett dom att ta ut en bit av det och ge det till mig i en doggybag :D

 
Mina-Jakthundar

Mina-Jakthundar

17 september 2008 15:41

Ja Tula det hade jag. Du är det bästa som hänt mig alla kategorier. Du är unik och underbar. Det tycker Per också så nu vet du att du kan linda honom runt ditt finger!!!!!!!!

http://mina-jakthundar.blogagratis.se

 
Ingen bild

Pappa PeO

17 september 2008 17:05

Oh, Vad bra att du äntligen har kommit till att du behöver en operation. Operationen är inget att vara rädd för och leverprovet kan vara på tok av galla eller att man tagit för många järn, provet är ett blodprov. Hoppas du blir lika bra från gallan som jag blev. Lycka till och krua på dig.

 
teddy

teddy

17 september 2008 20:16

Ohhh tack snälla söta för den underbara kommentaren på min blogg. Jag hoppas också att allt fixar sig till det bästa till slut. Livet är ju så underbart om man lär sig att leva det fullt ut.
Hoppas allt är okey med dig och att du får en trevlig fortsättning på din veckan.

kramis/Teddy

http://www.caitlin.blogg.se

 
Valles matte

Valles matte

20 september 2008 20:18

Men hu! Jag har inte varit och hälsat på dig på länge och så ser jag nu, när jag läser lite ikapp, att du har det så jobbigt. Jisses. Bra att de ska få ordning på dig nu då!
STORA KRAMAR & krya på dig!!!!

http://vallevagabond.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 2 september 2011 20:17

Då var jag på banan igen med ny utbildning. Knappt klar med den gamla och så in i en ny. Klar och godkänd på Steg 1 KBT 45 högskolepoäng. Så skönt!!! ...

Av Lena - 29 oktober 2010 19:58

Nu var det längesen jag var här. Skall försöka ändra på det nu när jag hittat lösenordet. Trevligt att det är in ngn då och då och läser. Vill gärna veta vem som är här så lämna gärna en signatur. ...

Av Lena - 28 juni 2010 22:33

Så här skrev min syster. Britt jag älskar dig!!   Direktlänk till inlägg 22 juni 2010 Gotland Dela - Kommentarer (3 st) Av Britt - Tisdag 22 juni 09:00 Här kommer den fullständiga resplanen över Gotland! 23 Juni åka vilse p...

Av Lena - 19 mars 2010 22:15

Nu är jag åter i tagen. Har påbörjat en KBT utbildning på två år via mitt arbete. Jag studerar 50% och arbetar resterande. Det är så himla kul. Skall bli bättre på att blogga. Men nu som dottern skulle säga over and out. Kramar er alla och lo...

Av Lena - 9 mars 2010 22:31

Yes då är jag inne här å skriver igen, eftersom mamma är dålig på att uppdatera, vilket jag är med :P så nu skriver jag ett inlägg åt henne..   Vet inte vad jag ska skriva, kan ju alltid skriva : Hej alla glada :D       ...

Presentation


Mina Jakthundar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards