Alla inlägg under juli 2008

Av Lena - 21 juli 2008 00:36

Av Lena - 21 juli 2008 00:35

Av Lena - 21 juli 2008 00:27

Altså från noll till en av de mest aktiva bloggarna. Jag hade väll aldrig trott att jag skulle bli så bra på detta. Men nu har tävlingsmänniskan vaknat. Nu skall jag upp på en högre plats...Mot toppen...från 37 och uppåt mot första platsen.

Av Lena - 20 juli 2008 22:14

Matte skaffade sig en träningshistoria för något år sen. Då vardagsrummet är under ombygnad har mattes träningspryl hammnat där. Denna träningspryl är mkt sparsamt använd. Nu fick Biggan för sig att hon skulle börja använda den. Kvick som hon är sprang hon in i den och traslade in sig skrek som en stucken gris och satt fast. Vi fick försöjka trasla ut hund och få henne att backa. Detta vägrade hon och matte fick skjuta henne framåt. Nu kom hon lös men denna hiskliga häfffaklump skall hon ej komma nära någe mer. Tur att äventyret slutade bra. Skall nu säkra mitt hem från fällor. Om detta inte går skall jag försöka sätta henne på internat hos Svägerskan till dess hon klarar av våra dödsfällor.

Av Lena - 20 juli 2008 21:24

Då mina bilder ej kan ses kommer jag att ta bort dem. Jag skall försöka lägga in dem igen och se om det funkar bättre. Det kan bli att fel bild hamnar på fel plats eller... Ja ja detta blev snurrigt. Skall bättra mig.

Av Lena - 20 juli 2008 21:18

I morse kom disa i hundra knyck in i sängkammaren efter första kissturen. Lyckan var total då bara pappa låg i sängen (konstigt då det var mamma som fått gått upp och släppt ut dem). Disa hoppar upp i sängen och efter kommer Biggan. Det är första gången Biggan kommer upp i sängen. Men nu kan hon så nu prövar hon även soffan.  


Jösses vi har fått 31 milimeter regn och sen har åskan gått som fasen. Det har mullrat som tusan. Härligt tycker jag. Men hunden såg lite slak ut. Det regnade och regnade och regnade och så var hon ut och kisa då det mullrade till som bara den. Hunden kom i 130 knyck och hoppade upp på kökssoffan hos svärmor. Den är jättehög. Jag kan sitta och vifta med benen då jag sitter i den för den är så hög. Sedan satt Biggan där och kikade ut genom fönstret och sen skällde hon på bullret.



Presentation


Mina Jakthundar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards